بی تو هرگز

فقط بخاطر تو

بی تو هرگز

فقط بخاطر تو

با اجازه شما تولدمه

سلام

نوزدهم مرداد ماه که امروز باشه تولد منه

امید وارم انقدری عمر کنم که بتونم  به همه محبت کنم وبهشون عشق بورزم

تولد

نظرات 7 + ارسال نظر
چکامه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ق.ظ http://simtaba.blogsky.com

تولدت مبارک. یه عمر با سرافرازی و سربلندی زندگی کنی

امید مبهم پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ق.ظ http://baraniam.blogsky.com

سلام به پسر عموی گلم فقط یکم ... چطوری تولدت مبارک ببین من اولی بودما البته فقط اینجا راستی حالا که تولدته چی میخوای واسمون بخری ؟
مواظب خودت باش کوچولو
خدانگهدار

سمانه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام
نه بابا مگه بلدی عشقم بورزی؟؟؟؟؟؟؟؟
تولدت مبارک
ایشاالله همونطوریه که گفتی

دای اصغر پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ

دای اصغر پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ب.ظ http://dayasghar.blogfa.com

سلام
خیلی کارت درسته
ما باید از تو وب متوجه تولد تو بشیم
اما خب بهتر شد اگه زودتر میگفتی تازه باید واست کادو میگرفتم
اخه تو این ۲ ماه تموم پولام صرف پا تختی شد
اما طوری نیست یه کادو از ما طلب
خدانگهدار

نوید شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ق.ظ

سلام
تولدت مبارک
شرمنده نتونستم زودتر از اینها بیام سراغت.
در ضمن یه سری هم به ایمیلت بزن.

<می کنم هرشب دعایی کز دلم بیرون رود مهرت ولی آهسته می گوییم خدایا بی اثر باشد.>

SEE YOU LATER BAY

رضا کوجولو جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ق.ظ

تووووووووووووووووووووووووووووووووووولدت مبارک من امروز فهمیدم باید ببخشی که شیرینی ندادی
اگه یادت باشه قرار بود ....................
فدات بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد