بی تو هرگز

فقط بخاطر تو

بی تو هرگز

فقط بخاطر تو

 

 

زندگیم

میدانم که برایت سخت دشوار است

پی بردن به دلیل چرایی ها

و میدانم به هنگام مرگ من

بیشتر درک خواهی کرد

باور نکن که زندگی امروز

تنها زندگیم است

 

 


بر در و دیوار شهر عشق
تو نام من است

من همان یک عاشق رسوای رسوای تو ام

از درون سینه خیزد روی لب اسرار دل
هر شب و هر روز من در فکر و سودای تو ام

دوست داشتم دارمت خواهم داشت تا روز مرگ
عاشق دیروز و هم امروز و فردای تو ام


****

سکوت دل نوا داشت بهار ما صــــــــفا داشت

غریب عشق مستی نوایی آشنـــــا داشـت

عاشق ترین مسـتها خسته تریـن صدا داشت

بهای عمر عاشــــق اشک دل را روا داشت

غربت بی کسی را به چشم نا روا داشت

در این غروب پاییز سکوت نوازشها داشت

برای قلب عاشق عاشقی را به پا داشت


گویند رفیقانم از عشق بپرهیز

در عشق بپرهیزم پس با چه در آمیزم

پروانه ای دمسازم میسوزم و میسازم

در بیخودی و مستی می افتم و میخیزم

گر سر طلبی من سر در پای تو اندازم

ور زر طلبی زر اندر قدمت ریزم

فردا که خلایق را از خاک بر انگیزند

بیچاره من مسکین از خاک تو بر خیزم

نظرات 1 + ارسال نظر
سما به قول بعضیا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:23 ب.ظ

خیلی قشنگه محسنم م م م م

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد