بی تو هرگز

فقط بخاطر تو

بی تو هرگز

فقط بخاطر تو

اگه بگم که ...

اگه بگم که قول می دم تا همیشه باهات باشم

 

اگه بگم که حاضرم فدای اون چشات بشم

 

اگه بگم تو آسمون عشق من فقط تویی

 

اگه بگم بهونه هر نفسم تنها تویی

 

اگه بگم قلبمو من نذر نگاهت می کنم

 

اگه بگم زندگیمو بذر بهارت می کنم

 

اگه بگم ماه منی هر نفس راه منی

 

اگه بگم بال منی لحظه پرواز منی

 

میشی برام خاطره قشنگ لحظه وصال

 

میشی برام باغبون میوه های تشنه وصال

 

میشی برام ماه شبای بی سحر

 

میشی برام ستاره راه سفر

 

ولی بدون هر جا باشی یا نباشی مال منی

 

بدون اگه برای من هم نباشی عشق منی

 

((تقدیم به ا و که  بهترین است))

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
باران جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:54 ب.ظ http://baraniam.blogsky.com

سلام آقای محسن حالتون خوبه
وبلاگ جالبی داری
یه سری هم به مابزن
خدانگهدار

رضا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام واقعا وبلاگ قشنگی دارین
موفق باشی
یکی موند و یکی نموند
اونی که نموند تو بودی
اونی که بدون تو نمی تونست بمونه من
بازم سر میزنیم
بابای

دختر تنها یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام این مطلبت خیلی قشنگه
همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی
که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
بازم سر میزنم
بابای

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 ق.ظ

محسن اصلا قشنگ نیست
حالا تو کف وبلاگ آینده من باش
خیلی بدی (لاشی)

سلام هر کس نظری داره اقا نوید فدات شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد