بی تو هرگز

فقط بخاطر تو

بی تو هرگز

فقط بخاطر تو

عمر

 

سلام دوباره بعد از چند ماه امدم بالاخره کنکور تموم شد و منم امدم

میخواستم یه تشکر ویژه از اونایی که این مدت واسم دعا کردن بکنم به خصوص یه نفر که خیلی میخوامش

 

 

 


 

 (((اگرعشق گناه است ما همه اهل گناهیم افسوس که براین گناه اصرار نداریم)))

**بدون تو هرگز**

بدون تو سبد لحظه های من خالیست

کتاب زندگیم سطر سطر پوشالیست

عزیز! بی تو نگاه کبوتر دل من

اسیر وحشت کابوس بی پرو بالیست

برای عقربه انگار پای رفتن نیست

صدای ضربه ی هرتیک تاک اوسالیست

هوای سینه دچار مصیبتی ازلیست

عزیز من ! تو نباشی همیشه اینحالیست

اگر نیایی از آوار یأس خواهم مرد

و باز سفره ام از دوست داشتن خالیست

 

((بابت همه چیز ممنون))

 


گفتی که می بوسم تورا گفتم تمنا میکنم

گفتی اگر بیند کسی گفتم که حاشا میکنم

گفتی زبخت بد اگر ناگه رقیب آید زدر

گفتم که با افسونگری او را ز سر وا میکنم

گفتی که از بی طاقتی دل قصد یغما میکند

گفتم که با یغما گران باری مدارا میکنم

گفتی که پیوند تو را با نقد هستی میخرم

گفتم که ارزان تر از این من با تو سودا میکنم

گفتی اگر از کوی خود روزی تو را گویم برو

گفتم که صد سال دگر امروز و فردا میکنم

گفتی اگر از پای خود زنجیر عشقت وا کنم

گفتم ز تو دیوانه تر دانی که پیدا میکنم


پرنده ای که عاشق توست رهایش کن بخا طر عشقش بر میگرده اما اگر عاشقت نباشه  هرگز باز نمی گرده


این متن پایین تقدیم به او که بهترین است))))

 

نبودی من برایت گریه کردم

برای غصه هایت گریه کردم

من امشب بغض تلخم را شکستم

نشستم بی نهایت گریه کردم

چو در پسکوچه های چشمم امشب

ندیدم رد پایت گریه کردم

تو کوهم بودی و هستی کجایی

که من برشانه هایت گریه کردم

بگو ای آسمان با او که امشب

به یادش پا به پایت گریه کردم

چو بودی گریه میکردی به حالم

نبودی من به جایت گریه کردم

 

 

 


همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

بازم سر میزنم

 


اگر نمی توانی درختی کاج برروی تپه باشی ، پس بوته ای باش در یک دره ،اما زیباترین بوته کوچک درکنارجویبارباش.

اگرنمی توانی درخت باشی، اگر نمی توانی بوته باشی، پس علف کوچکی باش وباسرافرازی ورضایت درحاشیه جاده بایست.

اگرنمی توانی کوسه باشی ، پس یک ماهی قرمز کوچک باش ، اما سرحال ترین وشادترین ماهی کوچک در دریاچه .

اگرنمی توانی جاده باشی ، پس فقط یک گذرگاه باش.

اگر نمی توانی خورشیدباشی، پس یک ستاره باش.

ودرآخراگربهترین دوستم نیستی ، لااقل بهترین دشمنم باش،اگرغمخوارم نیستی ، بزرگترین غمم باش.هرچه هستی بهترین باش چون بهترین ها همیشه دریادخواهند ماندپس دربدترین خاطره هایم بهترین باش.

 

 

 


به آبی پاکت به قلب دریای ات قسم به او که آفریدت دوست دارم


 

عشق یعنی لحظه ای خندیدن و سال ها اشک ندامت ریختن

عشق یعنی زنگ تکرار نگاه عشق یعنی لحظه ای زیبا شدن

عشق یعنی قطره بودن سوختن

عشق ایستادن زیر باران و خیس شدن با هم نیست، عشق آن است که یکی برای دیگری چتری شود و او هیچوقت نداند چرا خیس نشد

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:48 ب.ظ http://dastpacholofti.blogsky.com

سلام خوفی ؟؟؟؟خوشی؟؟؟سلامتی؟؟؟بچا خوبن؟؟؟
واقعا مطلباتون خیلی قشنگه هااااااااااااا(ای خدا باز جو گرفتش لوس شد)

قسم به قلبم نه نوای که برروی آن نشسته
به صفای عاشقی کز بربی دلان نشسته
به خدا به آسمانها به فلک
به کهکشانها
که فقط تو را جویم.


بازم سر میزنم تا نظر بدم
فعلا بابای

سمانه جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ http://dastpacholofti.blogsky.com

سلام
این مطلبت واقعا زیبا بود
خوش به حال این بهترین
بازم سر میزنم
موفق باشی
خدافظ

سلام سمانه جان حالت خوبه
والا گفته بودی خوش به حال اون بهترین اون بهترین کسی که دوست داشتنو به من یاد داد یا بهتر بگم عاشق شدنو
راستی یه چیزی هم بهت بگم البته خودتوت استادین به نظر من هر مطلب جدیدی که میخوای بذاری تو وبت اون مطلبو یه پست جدید نکن میدونی چرا اخه مطلب اولیو میبره تو ارشیو و به نظر من تو مطلبی که جدید داری تو یکی از پستای دیگه ات بذار میدونی چطوری برو تو قسمت مطالب انتشار شده و اونجا همی مطالبت هست تو برو تو قسمت ویرایش و اونجا همی موضوعات هست تو از پست ۱ تا۳ میتونی مطلب جدیدتو بذاری چون اونا توی صفحه وبته

سمانه یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 ق.ظ http://dastpacholofti.blogsky.com


هیچ میدانی تو از جان منی
در میان جمع جانان منی
گر نباشی روحم از جسمم جداست
تو سرآغاز و پایان منی

سمانه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:08 ب.ظ http://dastpacholofti.blogsky.com

تو زندگیت دنبال کسی نباش که باهاش بتونی زندگی کنی

دنبال کسی باش که نتونی بدون اون زندگی کنی

دوست سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ

در کشور عشق هیچ کس رهبر نیست هیچ شاهی به گدایی سرور نیست.

*************************************
روی گلهای نرگس با یک مداد قرمز هزار دفعه نوشتم زندگی بی تو هرگز.

سمانه جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ب.ظ http://dastpacholofti.blogsky.com

یه قلب پاک همیشه باید به یه نفر ایمان داشته باشه وگرنه فاسد میشه.
خیلی وقتا ادم ها میتونن خیلی چیزا رو فراموش کنن ولی بعضی چیزا یا بعضی کسا رو هرگز منم ازین دسته ادمام که نمیتونم خوبیتو مهربونیتو محبتتو و رفاقتتو فراموش کنم







سمانه دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 ب.ظ

خیلی بی معرفتی محسن
اون وقت بگو نه همه مثل هم نیستن
دیگه بهت اثبات شد که همه مثل همن و شاید تو بدتر از همه ای!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن روز اول میگی صادق باشیم
اما تو اینجوری نبودی
اما من اطمینان کردم و از روز اول صادق بودم
اما تو چی؟؟؟؟؟؟؟
وای محسن ژشیمونم کردی
اما اشکال نداره
عیبی نیست
فقط خدا کنه کنکور قبول شی
بقیشم می زنم به حساب.............


مطمئن باش و برو



ضربه ات کاری بود



دل من سخت شکست



و چه زشت به من و سادگی ام خندیدی




سمانه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ب.ظ

دلم برات تنگ شده همین و بس

سمانه جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:09 ب.ظ

خیلی دوست دارم
به خاطر محبتت
به خاطر صادق بودنت
به خاطر خاکی بودنت
و..........

سمانه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:23 ب.ظ

عالیه
البته با این تعریفایی که از این بهترین کردی
وبلاگتو زشت کرده
بابا بی خیالش

سمانه چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:12 ب.ظ

خیلی زیباست
موفق باشی
در ضمن با تبادل وبلاگ موافقی؟؟؟؟
یه خبر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد