بی تو هرگز

فقط بخاطر تو

بی تو هرگز

فقط بخاطر تو

عکس


عکس باران

 

 


اگر فکر می کنی


اگر فکر می کنی که رفتنت باعث شکستنم می شود
اگر فکر می کنی که از پس رفتنت اشک می ریزم
اگر فکر می کنی که با نبودنت لحظه هایم خالی می شوند
اگر فکر می کنی که بی تو می میرم
بسیار درست فکر کرده ای
خب تو که می دانی نبودنت را تاب نمی آورم
پس بمان


دوستت دارم

 

مرا صد بار اگر از خود برانی دوستت دارم

به زندان جفایت گر کشانی دوستت دارم

به پیش خلق گر نتوان حدیث عشق را گفتن

درون سینه ی تنگم نهانی دوستت دارم

به جرم عشق تو صد زخم کاری برجگر دارم

جگر سهل است گر خونم فشانی دوستت دارم

چه حاصل از جفا کردن سودازمهرورزیدن

مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم

به چشمان تو سوگند ای گل زیبا مرا هر چند

سزاوار حریم خود ندانی دوستت دارم

((نظر فراموش نشه))

 

نظرات 16 + ارسال نظر
امید مبهم جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ب.ظ http://baraniam.blogsky.com

سلام پسر عموی گلم خوبی چه وبلاگ قشنگی داری کف کردم
خب دیگه پرو شدی خداحافظ

محمد جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

شاید.........................

امان از عشق ق ق ق ق ق ق ق ق شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام
کاش میشد تو مال من باشی
یا همیشه کنار من باشی
ای همیشه صدای تو در گوش
کاش میشد نگار من باشی
تقدیم به او که میدونه خیلی دوسش دارم

دای اصغر سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:18 ق.ظ

کاش میدونستی که چقدر دوستت دارم

دای جون سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ب.ظ

اگه بدونی چقدر دوستت دارم

امید مبهم سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ب.ظ http://baraniam.blogsky.com

سلام خوبی
آفرین جالب بود
خدانگهدار

سمانه چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:39 ب.ظ http://dastpacholofti.blogsky.com

سلام
واقعا وبلاگ جالبی داری (لوس نشیااااااااااااا)
یه سری هم به ما بزنین خوشحال میشیم افتخار بدین و از وبلاگ ما هم دیدن کنین منم برم بهش بگم ببینم نظرش در مورد وبلاگ تو چیه

آری ، آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیاندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

دای اصغر چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ب.ظ

ترکه میره خونه خدا بهش میگن چطور بود ؟ میگه خیلی شلوغ بود! سنگ هم زیاد تو سرم خورد اما اخرش ماچش کردم........

امید مبهم پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ http://baraniam.blogsky.com

معین ۲۰۰۶ . یه حلقه طلایی اسم تو روش نوشتم برو بیار پاکش کنم

ریدی تو سر نوشتم

میلاد شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام بد نیست

سمانه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:08 ب.ظ http://dastpacholofti.blogsky.com

همه دنیا یکتا پرستند و لیکن من دو تا را میپرستم

دوست جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ق.ظ

عـــــــــــــــــشــــــــــــــــق آخرین کلام زندگی است و بهترین لحظه ی آن

سلام
نه بابا راست میگی

سمانه جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ب.ظ http://dastpacholofti.blogsky.com

سلام
امیدوارم که حالت خوب باشه
دل من قاصدک است کوچک و ساده و بی باک ولطیف, نفس گرم تو هم رویایی است که دل تنگ مرا آشنای سفری دور کند ...

نوید چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:36 ق.ظ

فکر کنم فقط یک نفر از وبلاگت خوشش بیاد
اونم سما......
خوب بود

سمانه جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ

´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´

سلام سمانه جان

بدون تو سبد لحظه های من خالیست
کتاب زندگیم سطر سطر پوشالیست
عزیز! بی تو نگاه کبوتر دل من
اسیر وحشت کابوس بی پرو بالیست
برای عقربه انگار پای رفتن نیست
صدای ضربه ی هرتیک تاک اوسالیست
هوای سینه دچار مصیبتی ازلیست
عزیز من ! تو نباشی همیشه اینحالیست
اگر نیایی از آوار یأس خواهم مرد
و باز سفره ام از دوست داشتن خالیست

امیر هوشنگ روان مهر دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ق.ظ

برای موفقیتت دعا میکنم



دوست تو امیر
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد