بی تو هرگز

فقط بخاطر تو

بی تو هرگز

فقط بخاطر تو

من وتو

 

اگر خواستی عاشق بشیُ عاشق کسی شو که قلبش

انقدر بزرگ باشه که توش جابشی نه اینکه واسه

دوست داشتن اون خودتو کوچیک کنی که توش جاشی

 

 


((من و تو))

با چارتا دیوار و یه سقف جدا ازاین دنیا باشیم

با چارتا دیوار و یه سقف جدا ازاین دنیا باشیم

من باشم وتوباشی و یه جفت دلهای بی قرار

فرصت خوب انتقام ازلحظه های انتظار

فکرشوکن عروسکم به اون شب پرالتهاب

چشماتوروی هم بذار امشب به یاد من بخواب

فکرشوکن دستای من روقلب توجون بگیره

دل,دل بی قرارتو توسینه آروم بگیره موم بشه

نه هیچ کسی سربرسه ثانیه ای حروم بشه


تنها دلیل زندگیم تویی

تنها دلیل زندگیم با یه غمی دوست دارم

داغ دلم تازه می شه اسمت و وقتی میارم

وقتی تو نیستی چه کنم با این دل بهونه گیر

مگه نگفتم چشمات و از چشم من هیچ وقت نگیر

حرف من و به دل نگیر همش مال غریبیه

تو رفتی من غریب شدم چه دنیای عجیبیه

زود تر بیا بدون تو اینجا واسم جهنمه

دیوا خونمون پر از سایه و غصه و غمه

تحملی که تو دادی دیگه داره تموم میشه

مگه نگفتی همه جا مال منی تو همیشه

دلم واست داره شور می زنه این دل و بی خبر نذار

تو رو خدا با خوبیات رو هیچ دلی اثر نذار

فکر نکی از راه دور دارم سفارش می کنم

به جون تو فقط دارم یه قدری خواهش می کنم

یه شب تو پاییز که غمت سر به سر دل می ذاره

منم همخون کسی که بیشتر از همه دوسد داره

 

نظرات 4 + ارسال نظر
وصال دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/


نجوای همیشه رودها تکرار قصه قشنگ توست



و زمزمه این آواز که آفتاب



روزی ،



چون روز تولد تو هرگز طلوع نخواهد کرد ...
سلام
به منم سر بزن

هلیم دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ب.ظ http://he.blogsky.com

سلام
خوش آمدی...
دوست داری با هم تبادل لینک کنیم؟
من منتظرم که مفتخر کنی و خبر بدی
ضمنا خدایی قشنگبود
موفق باشی
یا علی

نوید جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام
شرمنده نتونستم زودتر از این بیام سراغ شما
وبلاگ خوبی داری اما ....
عشقولانه اش خیلی زیاده.

تنها ترین تنها شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.tanhataren2.blogsky.com

سلام.
وبلاگ قشنگی داری
اگر از عکس بیشتر استفاده کنی بهتره
به ما هم سری بزن .عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد